badpojken och stönaren



I natt vaknade IGEN av att jag trodde Milo lät men det var inte Milo utan grannen som stönade högt! Alltså, i början tyckte jag att det var charmigt, sen vart jag lite avundsjuk men efter några gånger efter att ha blivit väckt mitt i natten runt 01 och ibland så sent som 03 så börjar jag bli lite förbannad. OK om man stönar lite när man kommer men hon kan stöna konstant i 1,5 timma... hela tiden. Nu så tog jag faktiskt sopborsten och bankade i taket, det tystnade såklart. Jag vet att dom bodde i hus innan men nu så får dom faktiskt dämpa sig Liiiiite...

Lillen älskar vatten och jag kan inte ta en dusch utan att han måste få vara i badkaret. Man blir aldrig riktigt ren känns det som. Jag brukar tvätta håret på kvällen och ta en snabbdusch på morgonen men jag saknar att bara få ligga i badet i flera timmar och bli till ett russin. Ikväll blir det jobb men först måste jag upp och handla... Lillen äter mig ur huset, redan! Han älskar clementiner/mandariner/satsumas.... han kan vräka i sig flera stycken på en å samma gång... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0