vill ha allt



PMS är ju inte skönt att ha inte. Speciellt inte när man ska ha tålamod. Tålamod är något jag inte besitter hur som helst...eller jo.. jag är grymt konsekvent och det kommer nog från min envisa sida och att jag har hund. Nej kommer alltid att vara nej så nu är det något som sägs väldigt ofta, kanske lite för ofta. Han ska ha precis allt, mitt smink som inte är bra för honom att ha. Det kan gå sönder, han kan svälja mitt foundation mm. Nu hittade han mina små målarburkar, något jag vet är väldigt hårt fastskruvat och under uppsikt. Man ska välja sina fajter är det någon som sagt.

NU fikar vi lite innan lunch. Tanken var att komma iväg vid tolvsnåret och då vill jag att han ska vara mätt... det är ett sånt tomläge när man inte vet vad man ska stoppa i dom för att bli lite lagom mätta men ändå kunna äta riktig mat senare. Jag är lite stressad av mig, alltid.. med eller utan PMS. Jag tycker att det är ett helt projekt ibland att ens komma utanför dörren. Blöja, galonisar? kommer han bli hungrig, mat? tänk om han skiter ner sig? extra kläder med! check... sen ser det ut som om man ska ut och resa typ....

Ingen träning nu under helgen... skulle nog valt ett gym med barnpassning... :/ Magen är fortfarande svälld men jag har inte ont... tror det är en kombo mellan PMS och stressmage....

Nu blire kaffe!


Kommentarer
Jessica - En flicka som är stark

gud så söt :)

2012-02-25 @ 10:51:07
URL: http://jessi91.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0