vilken dag

Vart ska man börja inte ljuga? Helst av allt skulle jag vilja skriva ner precis allt jag känner men eftersom det har blivit mina gamla bloggars död så håller jag mig inom ramarna. Denna dagen har varit en riktig challenge för mig. Jag har kännt mig som Agda 167 år om inte mera. Jag har varit ledsen, glad, motiverad, omotiverad och lite därtill. När jag kollar in vad jag satt på Milo idag tyder det på en väldigt trött mamma. Jag är i vanliga fall väl mån om vad jag sätter på Milo för kläder men idag är jag bara glad att han fick några kläder på sig överhuvudtaget...
Någon undrade om hur man har tid för att blogga och varför man gör det... För det första så gillar jag att gå tillbaks, även om NI inte kan göra det eftersom jag låst dom gamla bloggarna. Sen är det för dokumentation, att se tillbkas för att kunna se framsteg och mognad. Om det nu finns någon... jag tvivlar lite. Och för att inte ljuga så är det väl för att synas även om jag bara gett ut till folk jag vet om, och dom som jag lämnar kommentarer hos.
Just nu är jag inne i en träningsperiod av mitt liv. Jag älskar att följa bloggar om just mamma-hood och träning. Jag följer dom för att dom ger mig inspiration och motivation till att fullfölja mitt mål.

Grym tjej, tvåbarnsmamma.... har följt hennes blogg sedan ett år tillbaks ungefär. Tampas med små monster, så som hos nästan alla oss träningsfreak... börjat träna Crossfit, något som jag är väldigt sugen på.. hejja Sara!
http://blogg.alltforforaldrar.se/saratilling/

Lofsan hittade jag före Sara, sen hittade Sara mig... lite dåligt men kommentarer på sista tiden dock... host host..
Lofsan jobbar på Sats, tvåbarnsmamma och en grym fysik bara efter 1,5 år efter andra barnet. Grymt imponerad. Lägger upp bra träningsinstruktioner från youtube, mat och en massa blogg om barnvagnar och resor!
http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/


Denna blogg hittade jag bara för någon dag sedan. Det är det jag menar med bloggar, det öppnar upp en helt ny värld för det som ligger varmt om hjärtat. Eftersom jag inte följt henne speciellt länge förutom någon dag kan jag bara säga, vilket mod, vilket mod att visa upp det som hon tycker är svagast fast hon är så vacker och bra!!
http://blogg.aftonbladet.se/trendotraning

Åter till varför jag bloggar, det öppnar ju upp en ny värld om det som ligger en varmt om hjärtat. Man får ett sug om mer i sitt eget liv när man läser om vad andra kan prestera. Nu hinner jag inte med bloggen så mycket. Jag har inte energi till att bedriva något i det ändamålet andra gör det i men jag gillar det... sååååå

 


Och nej, det handlar inte längre om den perfekta finaste, mest ljussattaste bilden men skärpan från hell... det handlar om dokumentation, det som betyder och det är KVALITÈ... av kärlek...





Kommentarer
Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

sv: Haha ja, det är bara en siffra! =)

2012-02-16 @ 21:08:34
URL: http://denize.se
i min lilla lilla värld

JAg suger på att kommentera och jag VET det, men det ska bli ändring på det nu. Promise.



Tack för att du skrev om just mig =)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0