veckobrev

Varje vecka får man ett veckobrev med vad barnen har gjort och så skickar dagmamman bilder med. Jag kommer att sakna att få se dessa bilder och läsa vad dom gjort och även om det inte står så mycket om just Milo så gillar konceptet att vara engagerad. Tiden går så himla fort nu och det är bara månaden ut sen ska han börja på dagis. Är ändå glad att haan fick den första tiden så här. Det blev inte får långa dagar, för mycket barn osv. Det finns ju både för och nackdelar att ha hos dagmamma va dagis/förskola. Jag kommer nog aldrig kunna säga förskola, det kommer nog alltid vara dagis för mig.

Idag hämtade jag Lillen från Norrtälje. Han är inte så kry, igen. Igår hade han tydligen feber men idag feberfri men han får vara hemma i morgon. Min kära mor kommer i morgon bitti så jag kan åka och träna på morgonen. Skönt. Blir ett härligt ryggpass. Magen börjar kännas nu. Gjorde raka ben lyft i chin/dip maskinen och varvade plankan i ca 15 min. :) körde armar igår tungt men känner inget i dom... Hur knäpp är man när man klagar på hur ont träningsvärken gör i ben och mage och vill sen ha ännu mera i armar och rygg. Jaaaag är taggad!!

Nu ska jag sova. Trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0