trött trött trött

Jag somnade på två röda vid 23 när Mattias gick och sov som en björn. Var inte alls pigg när han bestämde sig för att ta morgon kl 04.30. Jag orkar inte längre att gå upp då. Orkar inte. Kan inte lägga honom senare än 20, han är helt slut då. Han måste sova på dagen annars vill han ta natt redan 18.00. Vet inte vad jag ska göra? Men helt ärligt så är känslan lite så att jag inte orkar mer, att jag skulle vilja lämna bort honom ett tag. Vid elva kommer pappa Johan och hämtar Milo. Dom helgerna han har honom jobbar jag ju-ingen direkt avlastning så. Usch. Jag är bara trött just nu. :(

Lillen är hur go som helst. Hittade mitt halsband som han satte på sig och vägrar ta av. Så söt. Jag älskar min son överalltannat!!! Men jag önskar efter den dagen han sover hela nätter. Efter en jobbig graviditet/ förlossning/kolik/mm så har jag inte sovit ordentligt 2 nätter i rad sen 2009. Det säger väl kanske sitt. Ja. Jag klagar-hjälp!!

MEN, det är inte synd om mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0