trött mamma

Inatt vaknade han första gången vid 00.30. Av någon konstig anledning var jag pigg när han lät men han somnade om av sig själv men jag hade det svårare. När han vaknade på riktigt och ropade "maaaammmmma mammmmma" trodde jag att det verkligen var morgon ( typ 04.30 ) men klockan var bara 02.30 då. Fyyy säger jag bara! Jag orkar inte en natt till.

Får jag inte theralen i morgon av läkaren lämnar jag kvar Milo där och går. Jag är helt slut som mamma nu. Inget tålamod alls! Ok om detta hände någon natt i månaden, inte varje dag i snart 18 mån.
I mitt jobb MÅSTE man ha tålamod, något jag inte har längre. Är rädd att förlora jobbet pga av hur mitt humör blir av att inte få sova ordentligt. Jag snittar nu i 6 timmars sömn varav jag blir väckt 3 gånger minst under den tiden.

Fan! Jag saknar mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0