träning, status & grannar



Igår passade min mor Milo när jag jobbade. Den störande grannen hade kommit och knackat på och bett så mycket om ursäkt. Som plåster på såret så fick jag en Alladin ask, blä! Han spelar tydligen i band och övar på nätterna och när han gör det så har han hörlurar på sig och därav inte hört mig när jag bankat på. Tycker att det är märkligt ändå att man pysslar med sånt så sent. Han skulle skärpa sig och isolera, varpå min mor påpekade att det inte spelade någon roll för man ska inte spela hög musik, spela på trummor ändå om man bor i lägenhet så sent.
Jag andades ut och kände att jag äntligen äntligen kommer att få kunna sova, att Milo kommer att få kunna sova utan att bli väckt under flera timmar. Kl 21.45 börjar dom hamra och spika! alltså ?????? visserligen var det tyst kl 22 men Milo blev väckt och ville inte somna om förens 00.30. Jag trodde att han skulle sova länge idag men det var morgon 05.30 ändå. Suck.

Lämnade en Milo och gick hem för att packa ihop mig för gymmet. Min brist på sömn skulle inte få påverka min första träningsdag inte! Åkte och tränade och gjorde precis det jag INTE skulle göra, nämligen att köra ett hårt pass som jag antagligen kommer att få sota för i morgon,.... Mattias kom förbi efter hans arbetsintervju ( har jobb men vill ha flera kunder och möjligheter ), hånglade lite på gymmet :) och efter det tog vi en kaffe för att sen gå och sola en stund. Sen åkte vi hem till mig och åt lunch, han stretchade mig lite, sen la vi oss båda i sängen och vilade. Jag vaknade av att jag la en högljudd fis och jag hoppas, hoppas att han inte hörde det... :/ hahaha...

I morgon om jag inte har för ont ska jag pallra mig till gymmet, märkte att min kondis sög så in i norden när jag värmde upp så det måste vi ta tag i... Jag vill börja köra med kettelbells och eftersom det är Mattias specialité ska jag lura dit honom så han får visa mig...

Lillen var svårsövd ikväll och somnade lite efter 19.30. Hoppas hoppas att jag får sova till minst 06.30 i morgon. Nu ska jag släcka ner, har lite "pappersarbete" och annat som jag måste pyssla med men det gör jag i morgon när jag lämnat Lillen. Jag älskar min son över allt annat men jag ser faktiskt fram emot då han åker till sin far på fredag och jag får två nätter och två mornar utan att behöva gå upp innan 07. HejHej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0