telefonsamtalet gjort






Morgonen började med det jobbiga telefonsamtalet. Jag var tvungen att lägga på för jag fick inte fram ett ljud. Hade så mycket gråt i halsen och jag kunde inte behärska mig. Nästa fredag är det dax.
Jag har ju som sagt ångest över att jag förtränger Badah, men det är tydligen vanligt att inte vilja konfrontera sina känslor när man vet att det snart är slut.

Hur som helst. Jag ska försöka tänka på annat så kanske det känns lättare, iallafall för stunden. Igår kväll hittade jag en nyckelpiga på disksvampen, det betyder tur så jag hoppas att det är så.
Lillen sov till 07!!! och nu ska vi åka till Humlegården, ska fota väskor... eller jag ska fota Mattias och väskor... eller jag ska... ja, jag ska... ut ska vi...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0