sol sol sol

Hade en underbar natt & morgon. Jag brukar inte kunna sova så bra bredvid någon men med Mattias sover jag som en klubbad säl. Vi gick upp vid åtta. Drack kaffe i sängen och sen var det dax att ladda för dagens träningspass. Vi peppade varandra ganska mycket då han skulle iväg på en arbetsintervju PT pass. Jag körde på på gymmet, rygg blev det och jag kunde köra slut på mig själv. Hörde hela tiden Mattias i huvudet " en till, en till klarar du av ". När jag kom hem var jag jätte ivrig av att höra hur det gått. Som tur var ringde han och sa att han fick jobbet!!! :) grejt ! Funderar på att dra samma grej sen för det är inte dåligt dom tjänar och så är det ett kul jobb!

Jaja. Kommer nog att bli fast anställd nu. :) så jäkla skönt. 2012 är verkligen MITT ÅR!! I love it!!

Nya träningsbyxorna från NIKE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0