ryggpass

Min mor kom vid 8 tiden för att passa Milo så jag kunde få tid till att träna. Vid 08.10 hade Lillen inte vaknat än... ja ni läste rätt. Vi hade ifs en rätt tuff natt med feber så han var nog helt slut. Jag hade mardrömmar, sådana som man vill vakna upp ifrån men inte kan. Man vet att man bara drömmer men det känns som om någon är i rummet... hatar dom drömmarna.

Jag körde rygg idag, varvande med lite knäböj med ett ben i taget. Jag har knappt några muskler runt knäskålarna och jag måste fokusera mig på det. Jag har svårt för att ta det lugnt i början, allt bli lite diffust när jag inte vet riktigt vilka vikter jag ska köra med. Just nu är prioriteringen att få igång hela kroppen och INTE köra tungt men det är svårt. Känns inte som om jag får ut något direkt utan kan göra hur många rep som helst. Jag är som en duracellkanin som inte kan sluta.... all in var det.
Ska köra två veckor till så här. Få igång och väcka alla muskler till liv. Sen kör jag tungt, tyngre vikter och kör slut på den muskelgruppen jag tränar. Jag har ingen matplan utan nu äter jag precis som vanligt, vad jag vill. Mitt mål är inte att bli smal utan vältränad och eftersom det gått så lång tid sen jag tränade så måste jag äta mig pigg. Många gör det felet att börja "banta/deffa" direkt när dom börjar att träna och sen orkar dom inte mer, att ta ut sig själva.. självklart har ju inte alla samma mål som jag har. En månad ca innan sommaren börjar då ska jag börja se över kosten och köra mer fettförbränning/kondition.  Det är min plan... än så länge.

Nu väntar jag på att få gå hem från jobbet. Mattias ska hämta mig och vi ska se till att hinna mysa en liten stund.
I morgon är jag ledig och hemma med en sjuk Milo. Ska se till att komma ut lite ändå.

Yeppyepp,,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0