ordning och reda

Som rubriken lyder måste det bli ordning och reda nu på träningspassen. Idag hade jag planerat att köra mage och kondition men allt blev bara huxflux. Jag hade träningsvärk i armarna från igår så att göra den ryska magträningen och plankan gjorde ont, eller mina armar klarade inte av det riktigt. Jag körde rodden i  10 min och treadmillen i ytterliggare 10 min. Jag har ingen kondis eller uthållighet WSE ( what so ever ) så jag svettades kan man säga. Ikväll blir det till att lägga upp vad jag ska göra och hur mkt för att nå mitt mål för jag hatar att känna att man inte gjort något, känslan av att gå från gymmet utan att känna sig klar eller ännu värre - gå till gymmet utan en direkt plan.

I morgon är det alla hjärtans dag... :) härligt. Jag är ingen direkt firare av något förutom när man fyller jämt men i morgon ska det bli underbart att få vakna upp bredvid sitt HJÄRTA.

En arbetskamrat läste mitt horoskop förra veckan och sa att ett gammalt x skulle uppenbara sig. Horoskopet hade rätt. När jag var 14 träffade jag en kille på Rhodos som var 18 år. Jag ljög och sa att jag var 16 år och han trodde mig. Vi spenderade 14 dagar där ihop och fortsatte träffas när vi kom hem tills min mor sa att jag bara var 14 år. Det var en hemsk hemsk dag i mitt liv. Jag var jättekär i honom men han lämnade mig... det förstår jag nu men inte då. Vi tog upp kontakten några år senare och träffades lite men sen har jag inte säkert hört något från honom på flera år, säkert 11 år nu. Fick en vänförfrågan på FB från honom.
Jag har inte besvarat den men skrev och frågade hur han mådde. Inte direkt lägligt just nu...... men nyfiken är jag på hur han har det.

Nu lagas det mat i stora lass..... jag är kär och galen...

Önskar att jag hade mer tid för bloggen, men det har jag inte, blir iPhone bilder, kameran har jag inte hållt i på flera veckor nu känns det som..... vad är en bal på slottet??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0