mysdag

Igår vid lunch efter att Johan hämtat upp Milo åkte jag och Mattias till Arninge. Han som jag älskar att shoppa träningskläder åkte på ett par nya träningsbyxor från Nike. Mattias är jätterolig att gå och shoppa med för han säger verkligen vad som är snyggt eller inte... sen springer han och hämtar andra saker jag ska pröva..inte så bra för plånboken. Efter det så jobbade jag, ååååå vad tiden gick långsamt då. Han hämtade mig efter jobbet och vi njöt hemma med att jag snaggade honom och en två öl. Mattias är ingen stordrickare inte så jag blev lite ledsen över tre små flaskor öl :( skulle varit gott med någon till. Idag var tanken att vi skulle iväg och träna men jag kände att min kropp behöver återhämta sig lite. Har ju kört på ganska ofta och tungt från att inte ha lyft något på flera år... men i morgon så! Vi låg kvar extra länge i sängen... vilken lyx!

Körde till Stinsen och åt världens lunch, sen på något vänster hamnade vi på Intersport och jag blev ännu fattigare...

Note to self... köpa biljetterna till NY innan pengarna försvinner helt... :P

Ikväll blir det myskväll hos min gamla kollega från Natilus/ Mattias kollega nu. Vi ska kika på Gladiatorerna då hans kusin eller liknande är med...

Ha en skön kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0