hemma

Hade en asbra dag på jobbet. Fy satan i gatan vad jag mår bra av att få komma iväg och träna. Det gör så gott ända in i själen. Jag kan lixom redan känna av mina återfunna muskler. Hela dagen blir bra om man får starta dagen på gymmet. Sen är jag lycklig med. Lite kärlek i tillvaron gör med sin sak.

I morgon får Milo vara hos dagmamman. Jag börjar sedan dagen på gymmet för att snabbt komma hem och inta lunch. Efter det kommer Mattias och vi ska ta oss till Väsby för att inhandla nya bilen. ( ej ny, som i sprillans ny ). Den är superfin! Sen efter det drar vi till Ikea :) i löööve Ikea. Blir nog bara en snabbvisit för jag börjar jobba vid 15. Åhhhh vad detta inlägg från mobilen blev bra.

Hur som helst. I morgon blir det armar i fokus. Brukar inte köra biceps och triceps samtidigt men jag är inte där än. Jag får hålla mig någon vecka till :)

Nu-sooova!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0