hela natten

Lillen fick sina droppar igår kväll. Jag gick och lade mig vid 20 Drömde intensivt och mardrömmar men Lillen vaknade inte under hela natten! Han vaknade några minuter innan väckerklockan ringde :) vilken skillnad det är på mitt tålamod! Hade en lugn morgon, det som "drivit" mig till att bli irriterad och snäsa innan rörde mig knappt i ryggen idag. Dock är jag inte utvilad, eller så är känslan av att ha järnbrist. Grus i ögonen, trött och lätt huvudvärk. Hur mycket man än sover blir man inte pigg.

Nu är jag på jobbet! Ikväll ska jag träffa Mattias! Vi har inte setts på flera dagar. Har inte kännt mig i form, trött och grinig kan man försöka hålla ute från ett nytt förhållande för jag vill inte må såhär.

Jaha. Jepp. Ha det bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0