borta bra, hemma bäst



Nu har Lillen åkt till sin far, eller hans far hämtade honom. Lillen ville knappt säga hej då till mig och skulle åka brrrrrrruuuuuumbruuuuuuum.... När man säger bil brummar han nämligen.
Jag fick lite sovmorgon i morse. Till klockan 06.10! wow. Känner mig utvilad iallafall för jag släckte ner kl 22.

Trodde att jag skulle ha världens träningsvärk idag men det enda som gör ont är mina lårmuskler, överkroppen känns knappt. Idag blir det jobb, sen kommer Mattias och hämtar mig. Insisterade på att sova hos honom ikväll, blir som att komma bort lite. I morgon ska vi träna på "hans gym" och jävlar vad jag ska kämpa...

Nu måste jag sätta igång.... Ha en bra helg!! det ska jag haaaa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0