ben och mage



Min kära mor kom igen i morse så jag kunde åka iväg och träna. Idag stod det mage och ben på passet. Jag körde magen först eftersom om jag kör slut på bena orkar jag inte med magen sen. Körde rysk-magträning med 5 kg kettlelbell, varvade med plankan/ ett ben upp/ nedfall med raka ben. Sen blev det träning av knäna. Här har jag hjälp av skivstången. Tränar ett ben i taget och dippar ( knäna måste vara i samma linje som fotknölen annars förstör man knäna ). Sen blev det lite ben i maskinen... Kände inte att jag var klar med magen så jag gjorde plankan på en pilatesboll samtidigt som man gör en rotation med armbågarna på pilatesbollen....
Blev dryga timmen.

Hann handla en grillad kyckling på vägen hem... mumma...älskar skinnet!!

Ikväll blir det jobb... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0