balance i Solna

Sjukt trött var jag idag. Halv fem vaknade Lillen och då är det svårt att hitta energi till att träna men jag tror jag att jag har järnbrist igen så i morgon är det jag som går till läkaren och tar nya prover. Jag och Lillen hälsade på på förskolan han ska börja på nu i mars och det gick super. Han verkade känna sig hemma!

Vid lunch kom Mattias och väckte liv i mig. Vi åkte och tränade. Jag ville testa min styrka, vilken maxvikt jag kan köra med 10 rep. Det gick super!

Är grymt avis på Mattias som fått nytt jobb på värsta gymmet! På Forma i Hässelby. Jag är ju sjukt glad för honom med såklart.

Här kommer två inspirerande bilder ( ironi ). Vill ha mer nya träningskläder!!
Och sen.... Nu börjar jag tänka på kosten lite mera. 2,5 kg har jag gått upp och det är nog inte bara vätska/vattensamling. Blir sjukt hungrig av att träna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0