ändrade planer

Lillen vaknade igen kl 04.30, men då hade han inte vaknat under natten så jag fick några timmars sammanhängande sömn iallafall. Han låg även och babblade på i nästan en timme så då fick han göra det...
Idag var planen att vi skulle åkt till Nickis Lekland, ( tror att det heter så ), tillsammans med Mattias men planerna blev totalt ändrade. Min chef ringer vid 10.30 och undrar om jag vill komma in och jobba på övertid ($) men min mamma var borta och Johan jobbade så jag tackade nej. 10 min senare får jag ett sms om att Johan är på väg för att hämta Lillen, snacka om bra kommunikation. Jag ringde upp chefen och sa att jag kan jobba och det är där jag befinner mig nu... på jobbet och drar in stålar.
Jag jobbar hela helgen och min mor hade ställt in sig på att ta Milo hela lördagen och söndagen men tji fick vi.

Idag är det 1 månad sen vi bestämde oss för att bli ett par... 1 hel månad- weeeeeeiiii.... Det ska vi fira med att ha våran första riktiga dejt och gå på bio ikväll... mys.

Får sova bredvid honom inatt, mys. Vi har inte riktigt kommit dit än att han sover hos mig. Vi brukar mysa en stund sen åker han hem, vi tar en dag i taget. Känns inte hundra än när Milo sover så dåligt som han gör...

Nä nu ska jag gå och steka pannkakor.... Trevlig fredag!!


Kommentarer
i min lilla lilla värld

Absolut kan jag det, men först på måndag då jag har färre lä'sare nu på helgen. på så vis blir det fler. Jag meddelar när det är gjort. Eller du kanske läser bloggen dagligen? hihi

i min lilla lilla värld

Kan inte kommentera på dina iphone inlägg =(



Tyvärr var det dåligt intresse på inlägget, men ska försöka fiska lite fler bloggar



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0