andra dagens träningspass

Ännu en kall dag. Lämnade Lillen och kom hem och gjorde tråkiga saker som hänga tvätt och dammsuga. Mattias kom och hämtade mig vid 10 och vi åkte för att träna ihop. Jag ville att han skulle visa mig kettlebells men jag tyckte inte att det var så kul, svårt att få till den där schvungen och jag såg ut som ett mongo... Han visade mig andra bra saker som jag kommer ha användning av, sen körde han slut på mig totalt... höll på att få sendrag i alla muskler :) jag har inte innan gillat att träna med någon men det är bra att ha någon vid sin sida som kan pressa en lite extra.... dock har jag inte vant mig än att det var flera år sedan jag verkligen tränade hårt så jag kör på som vanligt. Även om det var skönt att ha någon vid sin sida så var det lite för bekvämt. Jag är sjukt attraherad av honom så det är lite svårt att inte hångla upp honom, speciellt när han är lite extra svettig.. ja. ja....

Efter träningen lunchade vi på Subways, handlade och åkte hem för att kolla på en film. Vi gjorde smoothies ( bär, kesella, havre, ägg, mjölk & lite honung ) och lade ner oss i sängen, härligt slut i kroppen... Jag kommer inte kunna röra mig i morgon, jag lovar.

Mår så sjukt bra när jag är med Mattias. Nu i helgen blir det shopping av en resa, nämligen till NY, troligen i maj. Tänkte att man skulle köpa resan snart så man vet att man kommer iväg och kan börja lägga undan fickpengar... Jag är inte ute efter shopping, jag vill bara njuta, se och fota i massor....

Nu tar jag natten.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0