tugga maten

Lillen har på sista tiden haft ont i magen på kvällarna/ nätterna och jag har kommit fram till att han inte tuggar maten tillräckligt så det blir jobbigt för magen att bearbeta maten så igår gjorde jag något lättsmält och lätt-tuggat nämligen, fisksoppa. Han fick äta den med ris och jag utan :). Inatt sov han hela natten utan gnäll och magont och vaknade glad och pigg.

Idag blir det en lång dag för mig. 12 timmar på jobbet, fast just nu gör jag inte så mycket, bara vakar och bloggar. Det känns himla skönt i kroppen faktiskt efter gårdagens strechning. I morgon ska jag ta med mig syrran till gymmet, hon är en tjej som gillar gruppträning men i morgon ska jag visa henne en massa kul i gymmet! Längtar redan att få svettas igen.


Nu ska jag leta mera inspirerande träningsbloggar och nya övningar på youtube. Vill pröva på mer med KB.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0