trött

Vilken helg jag har haft. Asroligt. Dejten gick väl bra men jag vet inte om det kommer att leda något vart. Ser det som tidsfördriv när jag inte har Milo men ett jätteklick har inte hänt. Vi funkar väldigt bra ihop och har kul så än så länge är det soft. Jag vill dock ha någonting som kan leda något vart, man blir ju inte yngre och tiden kan man lägga på någon som verkligen vill något. Ja ja... söt är han iallafall.

Lillens finger ser inte så bra ut men han verkar inte så påverkad av det. I morgon ska vi till öra näsa hals för att kolla om han behöver rör i öronen.
Jag hoppas inte det men sen är det ju inte bra att ha öroninflammation titt som tätt men bara tanken på att han ska sövas gör så mitt hjärta stannar.

Nu ska jag sova... trött.. blev bara 3 timmars sömn för mig... och ja... det var självförvållat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0