städdag

         

Mamma sov här inatt och tog Milo under natten vilket var skönt, jag däremot kunde inte sova pga av att jag hostade som en tok så i morse bestämde jag mig för att INTE träna. Känns så himla lönlöst att träna en gång på en hel vecka och dessutom ska jag ut i morgon så nästa vecka börjar hårdträningen. Ingen mera alkohol tills sommaren verkligen börjar ( hoppas jag kan hålla mig ) och all in för träning!
Jag lämnade Lillen på dagis och åkte och handlade lite. Min pedant mor var hemma hos mig och tvättade alla fönster- något som inte skulle falla mig in om det inte gick så långt att man inte såg ut längre men enligt henne så var det behövligt. Vi ska få besök från släktingar i Ungern och hon vill att mitt hem ska se så bra ut som om det vore självaste kungen som skulle komma på besök.

När jag väl kom hem hjälpte jag till lite men sen deckade jag mitt i allt stök. Det blir en hård vecka med mycket jobb och annat inplanerat.

Jag degar nu i soffan, ska hänga ut lite mera tvätt och sen kolla på en halv rulle till... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0