söndag

Vilken jobbig helg.
Fredagen var jag som en zombi, sov en stund och sen åkte jag in och mötte dejten. Vi tog någon öl med hans kompis och hade det trevligt.
Spelningen var på Södra Teatern och det blev ett himla röj men när det var slut bestämde jag mig för att åka och träffa Zanna som var på stället kille nummer 2 spelar. Han blev jätteglad att jag kom dit men han kom inte ner en endaste gång så innan dom stängde så ville jag därifrån helt enkelt. Han blev skitsur på mig istället. Som alltid. Vi hinner knappt träffas och så blir det missförstånd och vi bråkar.

Kom hem väldigt sent, eller tidigt beroende på hur man ser det. Jag låg hela söndagen med världens huvudvärk och ågren.
Fy för det.
Bråkade ytterligare hela kvällen med kille nummer 2. Jag är helt trött på det nu så idag för att verkligen avsluta detta så kommer jag att byta nummer på så sätt kanske det rinner ut ur sanden för vi kan inte komma ifrån varandra. Skitskumt är det.

Åter en helg som jag bara inte gjort något vettigt på men sköööönt har det varit. Att bara ligga i sängen och göra nada. Har lite ont i ryggen nu.

Nu är jag i kontakt med banken. Kan inte köpa online med min dosa, det står "ej tillgänglig" och det är superirriterande.
Ska åka och köra ett axel/ biceps pass på gymmet sen hem och sen hämta hem Lillen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0