sömnlös i Danderyd

Vilken seg dag. Var med Lillen hos doktorn och han ska inte ha rör nu men vi ska tillbaks om en månad och har han då öroninflammation eller får det innan en månad så blir det rör :(

Jag lämnade Lillen på dagis sen hem och lade mig i sängen och sov bort nån timma innan jobb. Hade ett arbetspass av dess like. Väl hemma och i sängen så vaknade Lillen med världens magknip så jag har burit runt han och försökt att massera magen. Ut kom det en massa prutt. Han snyftar lite fortfarande men jag ligger här och tröstar.

Börjar bli lite tjock i halsen men det ska inte hindra mig från att träna en snabbis i morgon. Efter nästa helg så blir det Inge mera alkohol- bara råträning!! 6 kg tills i juni. Blir glad om det bara blir 5 kg eftersom jag satsar mkt på muskler. JAG VILL KOMMA I ALLA MINA JEANS!!!

Ja ja. Hoppas att Lillen somnar snart för jag e trött!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0