seg

Nu har vi umgåtts med besöket, grymt trött. Dom är helt sålda i Milo och sa att dom inte har något emot att ta med, bara honom. Jag och Milo ska dit i sommar och umgås med ALLA. Vi är ca 25 st i hela familjen om inte mer och alla mina, ja förutom en har barn och två st är i Milos ålder. Det enda som gör mig trött är att inte kunna samtala med dom, jag förstår ju allt med det tar stop! Jag menar, jag skulle inte tycka det var pinsamt om dom försökte på svenska ord... Hur konstigt det än skulle låta men jag vågar inte. Jag hoppas det lossnar.

Har skött mig ypperligt under helgen. En liten liten tårtbit, men ingen saft, läsk, alkohol eller kolhydrater efter lunch. Min sena middag blev två ägg eftersom jag åt tårtbiten.

Tidigt i morse föddes min kompis andra son... Längtar tills jag får sniffa bebis igen! Nästan 5 kg vägde han!!
Nu inväntar jag att dom äldre ska lägga sig här och jag ska bege mig ut på en liten PW. Sen blir det lite yoga hemma innan läggdags. I morgon blir det gymma som gäller om inget annat inträffar. Det brukar alltid göra det när jag ska träna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0