scrub in

Sitter åter igen på DS och det är långt ifrån skoj. I morse fick jag ett sms av min mor som frågade om jag var sur på henne och skrev bara att det känns integritets kränkande att hon går till det extrema när hon går in bland mina saker. Om hon vill städa får hon ta dom "stora" ytorna. Egentligen är det bara småsaker, kommer troligen sakna det när hon inte finns mer och önska att hon skulle komma tillbaka och städa bäst hon vill. Det som känns mer är att hon gav Milo coca cola till middagen. Inte i min vildaste fantasi skulle jag ge det till honom när han är 1,5 år.

Igår lade jag upp ett tränings schema utifrån mitt jobbschema och ber till gudarna att Milo håller sig frisk nu och jag med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0