pigg kille-mamma trött



Jag är så trött nu och små ångest av att inte fått träna nu på snart 5 dagar. Det gör mig lite småirriterad faktiskt.
Maskinen går på högvarv och jag får tvätta om allt två gånger för att det ska bli riktigt rent. Min mor kommer över, dock förkyld så jag kan åka och jobba.. känns som om jag inte kommer att ha något jobb kvar om jag är hemma så mycket mer. Lillen står och diskar. Det enda som Milo har fokus för längre än 10 min är just att diska. Igår så hjälpte han till att duka. Jag undrar vart han har lärt sig allt ifrån. Han gillar inte leksaker så mycket men att städa det tycker han är kul.

Har inte så mycket vettigt att skriva... jag vill fota kreativa bilder, jag vill träna mer, jag vill att Milo ska bli frisk, jag vill ha sommar, jag vill ha ett fast jobb så man kan andas ut och känna sig tryggare i tillvaron, jag vill ha ett körkort nu, jag vill inte fylla 30 år i morgon..........

My last day as a 20 year old..... fuck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0