msm & magnesium



Så nu har jag inskaffat magnesium och msm. Jag hoppas att min kropp kommer sluta att knaka, eller mindre iallafall.

Hade ett grymt pass trots att jag kände att min kropp inte klarade av 40 min cardio, men jag kunde hålla i till 20 min.
Sen blev det fokus på rumpa & rygg.
Klarade chin men 30 kg hjälpvikt - 10*2. Jag är nog starkare än vad jag tror att jag är.
Jag är iallafall nöjd och nu blir det till att proppa i sig en massa järntillskott så hjärtat inte hoppar ur vid cardion. Så känns det när man har järnbrist. Hjärtat får arbeta dubbelt för att tillförse kroppen med blod/syre. Järnbrist är inte att leka med.

Får hålla bloggandet kort nu för jag har ingen laddare som sagt :( onödigt utgift just nu...

Nu ska jag göra ett ryck här hemma, fixa mig och hämta Lillen. Snart landar 10%av min familj från Ungern och det kommer nog bli en toppenhelg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0