min dator funkar



Jag hade tur idag. En jag känner har köpt en liknande dator som jag så jag frågade om jag kunde låna hennes laddare så jag skulle kunna se om det är laddaren eller datorn det är fel på.
När jag kom hem så funkade det att ladda och jag är med dator igen för en stund. Måste lämna tillbaka laddaren i morgon och kapaciteten är väl inte full. Men jag hinner blogga lite.

Det var inte kul att lämna Lillen i morse. Jag har ju inte sett honom sedan fredag morgon eftersom han sov när jag kom hem igår. Hela helgen har varit upp å ner och jag har jobbat som aldrig förr. Nu är det mycket vikarier och när saker inte klaffar på jobbet blir jag minichef som ska se till att det finns personal, ha kontakt med alla anhöriga, se till att vikarierna jobbar, gör det som ska, checka medicinlistor, se till att alla har allt i deras hem.
Jag gillar självklart det lite men det är fortfarande inte det jag är anställd för, jag har även fått ett ansvar som är ganska stort.
I övermorgon sätter jag mig i skolbänken igen och då i skolbänken. Chefen har skickat mig på en utbildning och det ska bli kul att ha det i bagaget. Det skrämmer mig lite eftersom jag gick ner till 80% arbetstid för att få mer tid men nu kommer det fyllas upp med plugg istället.

Man skulle kunna säga att jag lever livet just nu, men männen i mitt liv verkar vara mera åt möss hållet än riktiga män.
Träffade en som det klickade med, vi träffades några gånger, sms och talades vid varje dag, skrev båda att vi gillar varandra men sen så vill han inte ha en relation. Ok sa jag och hej då, men han vill fortfarande "hänga" som han kallade det för. Fine sa jag för att se om han skulle höra av sig igen.
Sen har jag en som jag träffade innan dejten som gillar mig stenhårt. Ville nog mer än vad jag ville, lite fööör på som jag avslutade när jag träffade dejten för han ville träffas hela tiden men jag vill inte involvera Milo igen förens det känns helt hundra.
När dejten sa att han inte ville ha en relation ( utan bara hänga ), precis den dagen hörde fööör på killen av sig och vi träffades. Sen började han vela igen och allt är bara en soppa så jag tackade för mig. Han vill och sen vill han inte vill och inte vill och bla bla bla bla... Precis vid avslutet har jag ett sms från dejten, vi har inte talats vid på ett tag och jag trodde inte att han skulle höra av sig.
Men vad vill han då? nä inget speciellt, bara skriva att han jobbar...

Åh män säger att vi är komplicerade????

Har lust att gå i celibat.

Idag började min kamp igen mot bikini kroppen, det var inte lätt efter dessa veckor med kolhydrater i massor och alkohol. Känns som om allt jag slitet för är borta, eller gömmer sig av lagret fett jag lyckats samla på mig.
Men jag ska klara det... bara ska.

I morgon är det träning igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0