Leva i nuet

Det blev ingen träning nyhet slut var jag efter mötet. Det var inte mötet som gjorde det men tror att det var för att jag somnade om i morse eller det att tröttheten kom eftersom jag visste att Milo skulle till sin far idag. Börjar känna igen mönstret. Jag håller igång i två veckor, jobbiga nätter, tidiga mornar, träning, hämta, komma ihåg, fixa och trixa-det vanliga såklart. Och när helgen kommer då Milo ska iväg och jag ska få egentid så är jag alldeles slut istället.
( om det står konstiga ord i texten är det för att jag skriver från ipaden utan att titta och jag kan inte gå tillbaka och ändra eller ta bort ).
Det jag finner märkligt är att man kan bli besviken på sig själv av ett beslut man tagit, jag tränar inte när jag är en zombi, kan jag inte ge 100% så vilar jag. Lyssna på sin kropp heter det.
Idag var det verkligen en rabatt dag. Jag hade räknat in att tandläkarbesöket skulle kosta runt 700-1000 kr men eftersom det var min kompis som bokade in mig och att jag hade försäkringrabatt gick det på 200:-!!! När jag senare gick för att köpa min Bioterm bodylotion som kostar runt 300:- hade dom rabatt på den med så den köpte jag 100:- billigare!!

Nu ligger jag i sängen och ska sova 2 timmar. Helt färdig. Fick pussa hejdå på Milo men han brydde sig knappt, ville inte släppa taget om pappa sin och jag fick en ny variant av slängpuss. Han pussade sin hand och satte handen på min mun....tack för den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0