Laddar

Ikväll är det reggae konsert och Zannas födelsedag! Jag fick lite jobb på DS idag och just nu är det väldigt lugnt. Jag vill nu att det ska bli nästa vecka redan nu så jag verkligen kan komma igång med mig själv. Åt en jätteportion med lunch och nu är min mage uppblåst, inte så passande om man ska ut sen men men. Jag mår verkligen inte bra med för mkt kolhydrater även om jag bara äter det till lunch. Blir plufsig och uppblåst.
Jag vill fota med, massor. Känner suget men tiden och inspirationen till vad jag ska fota är ganska låg.
Vill ha en inspirerande blogg .... Det lär nog aldrig hända. Hur mycket jag än känner för att skriva om allt så sätter det stop. Kanske kommer igång igen, kanske inte...


Kommentarer
i min lilla lilla värld

Äj, lusten kommer och går. Rätt som det är bloggar du för fult igen



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0