jag vågar-bild

Vilket bajskalas jag vaknade till! Milo måste missat att det är imorgon jag fyller år inte idag. Han får vara hemma idag även om det var klyxet som gjorde det.

I brist på annat så lägger jag upp bilderna från det att jag kom till insikt att jag måste ändra min kropp. Den vänstra bilden är från 1 februari då jag började träna och den till höger är från 3 veckor sen. Jag kan återigen inte träna så mycket som jag vill när Lillen är sjuk men jag hoppas att jag blir någorlunda nöjd till sommaren.



Kommentarer
tiny

tycker din bild i rosa undisar e grymt snygg!! du ser väldigt stark o vältränad ut =) vad är måtten nu jämfört med de nedersta bilderna?

puss

2012-04-03 @ 08:46:44
URL: http://tinylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0