helgen som var



Fredagen startade i Täby C. Min mor hade lovat att Milo kunde stanna kvar hos henne efter att vi hade ätit middag hos henne så vi kunde gå ut sen så vi letade outfits för kvällens festande. Jag hade bara planerat att vi skulle snabbt äta hos mor och sen ut, jag och Zanna. Kom hem, lade Milo så jag kunde ta ett bad och han sov så länge att jag hann locka håret tom! Vilken kille. Zanna åkte och "jobbade" och sen kom hon förbi mig så vi kunde åka över till min mor.  När vi kom dit och steg in var min första tanke när jag såg en Chapell Hill - vem fan är det som tänker dricka alkoholfritt på min middag? Ut kom en drös med vänner och bekanta! Härligt. Min mor hade gjort en brakmiddag bestående av en massa plockmat i oändlighet. Min högravida vän sa att Milo skulle sova hos henne, alltså hon ska föda vilken dag som helst och är beräknad till nästa vecka så det tog emot att släppa Milo till henne men Milo ÄLSKAR hennes kille så jävla mycket så det gick an. :)
Fick en resecheck på 3000:- och en massa fickpengar så nu är det bara att boka resa tills i sommar!
Vid 19 skulle vi åka iväg, vi skulle till en hemlig plats. Min första tanke var strippklubb och jag var inte helt ute. Vi skulle hem till någon som säljer 6 prylar. I två timmar satt vi 6 tjejer och klämde och kände på alla heta prylar på marknaden! Skitakul.

Efter det ville dom gå och ta en drink men jag hade redan ställt in mig på att dansa till reggae så dom fick glatt följa med. Idag har jag lite småångest för att det inte var någon förutom Zanna som gillade det så dom gick efter ett tag,,, men hey... det var ju min kväll eller??

Lördagen gick i bakis tecknet... åt middag hos mor senare och fick sällskap till te och film.



Idag söndag åkte vi ut till Ekerö för att fira Vincent som fyllde 3 år. Milo skulle bara upp i Mattis famn hela tiden och var riktigt jobbig när han inte fick som han ville. Just nu håller han på att få alla tänder längst bak så han snorar och dregglar kopiösa mängder. Vi blev inte så långvariga för jag bara fick den här jobbiga känslan att han störde alla och den känslan gillar inte jag, speciellt inte att springa runt och ta ner honom från olika mäns famnar. Skulle dom vara singlar och inte haft med sig egna barn - så fine - don´t need a hund 2 do hundtricket men men.



Annars så är Milo världens underbaraste lilla kille. I fredags var vi inne på Kapp Ahl och han stannar till, tittar upp på skyltdockan, vinkar och säger hej hej! - hur sött är inte det?

Vet inte vad vi ska hitta på i morgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0