får inte men...

Det här med att inte sträcka ut sig ibland funkar inte riktigt. Jag gör det inte så ofta men det är så avkopplande innan man lägger sig så ibland händer det. Det måste jag väl få unna själen ibland trots att kroppen inte håller med??

Lillen har varit en ängel idag. Vi gjorde fisksoppa som intogs med god aptit. Efter badet tog han mitt täcke och chillade lite i puffen. :))
Dom där blommorna min mor köpte till mig var inte så dumma... Det doftar ljuvligt kan man säga! Har hängt tvätten nära liljorna för att torka - så i morgon är det jag som får gå runt och dofta som en blomma!



Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Visst är det galet?! Herregud :D Kram

2012-04-18 @ 21:20:30
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0