back at work

Har varit superledig länge nu och i flera omgångar så nu börjar dom jobbiga veckorna med långpass.

I morse när vi skulle upp ville Milo sova- jag fattar inte varför det är så? När vi är lediga vaknar han supertidigt och när vi måste upp så vill han ta sovmorgon. Ifs så gnällde han mellan 00-03 så jag har inte fått mkt sömn inatt. Han håller på att få sina bakre tänder.
Han är så himla gullig nu och har börjat att ge slängkyssar :) vill bara äta upp honom !

Jag längtar som fan nu tills nästa vecka när jag får träna igen. Jag kan träna i morgon men senaste veckorna har jag bara lyckats att träna 1 gång i veckan och jag blir tokig!! Något mer kul som händer nästa vecka är att några släktingar från Ungern kommer :) ska bli kul att visa upp min underbara son.

Japp, roligare än så händer inte nu. Jo lite men det är hemligt. Ajuste, sätter mig i skolbänken nästa vecka med. Hur ska jag hinna med allt??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0