aj aj min axel

Det blev en liten PW igår kväll. Sen körde jag lite yoga och tränade lite. Prövade på att göra armhävningar i ställningen "hunden" och jag kände redan efter bara några stycken att min axel gjorde ont. Det gör den fortfarande och jag blir ledsen när min kropp inte klarar av vissa övningar. Jag avskyr att min kropp säger emot ibland för jag vill köra tungt, det är det jag gillar...
Min mor kommer vid elva så jag åka och träna. Jag har biceps, bak & framsida lår.... Jag vet att man inte ska träna både framsida och baksida på en å samma gång men jag är ute efter effektivitet då min tid är knapp.
Killen sover frukost och han har på sig sin nya onepiece. Han visste att den var ny och skyndade sig fram till spegeln för att spana in sig själv, gullunge!
Nu ska jag sätta mig ner med mitt schema och försöka planera in veckans träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0